יש לכם שאלות? פשוט התקשרו אלינו: 077-4362672

שכפול מפתחות לרכב רק אצל מנעולן!

כמה עולה לשכפל מפתח לרכב ?

 

מדי יום אנו שומעים בממוצע מעל 20 פעם את השאלה "כמה עולה לשכפל מפתח לרכב?" לשאלה הזו תשובה פשוטה. זה בדיוק כפי שאפשר לענות על השאלה "כמה עולה רכב?".
מחירו של שכפול מפתח לרכב תלוי ומשתנה במספר גורמים בדיוק כפי שמשתנה ותלוי מחירו של כלי התחבורה עליו אנו נוהגים. ככל שיקר יותר כלי הרכב כך יקר יותר שכפול המפתח בהתאמה.

 

הפלא הגדול ביותר של הלקוחות שלנו הוא כאשר הם שומעים על הפרש המחירים!

ההפרש בין המחיר ב- CARKEY4U לשכפול מפתח לרכב לבין זה אשר הוצע להם במוסך המרכזי נאמד בהפרשו ביותר מ- 60% !!!

 תבדקו אותנו.

כך לדוגמא אני זוכר בתחילת דרכי פנה אלי עורך דין צעיר. אותו אדם סיפר לי שרכש ג'יפ יונדאי טוסון יד שניה והתעניין בשכפול מפתח שלט נוסף לרכב.

כאשר הלקוח סיים לקבל את השירות אצלנו הוא אמר כי במוסך שלו הוא נדרש לשלם בעבור שכפול מפתח כ- 1100 ש"ח. אני לעומת זאת דרשתי ממנו בסך הכל 280 ש"ח. מחיר זה היה בעבור מפתח שלט מקורי.

 

אם כן, נשאלות השאלות הבאות:

כיצד נקבע מחירו של המפתח ?, כיצד יתכן הפרש כה גדול בין זה שמוצע על-ידי המוסך לבין זה שניתן על-ידי מנעולן ?כיצד יתכן שמפתח לרכב עשוי לעלות עד כדי 3000 ש"ח ?ֿ


לפני שאכנס לפרטים לאלו אשר רוצים להעמיק ולהבין לתוכנו של עניין זה אסכם בשתי מילים עבור אלו אשר מסתפקים בהסבר קצר ומשכנע ואפנה אותם אל מרכז השירות שלנו על מנת שייהנו ממחיר ושירות ללא תחרות ולהלן ההסבר 

 

למה יש פערי תיווך עצומים בשכפול מפתח לרכב?

המוסכים המורשים מעסיקים מכונאים ולא מנעולנים. לפיכך לצורך שכפול מפתח בעבור הלקוח הם נאלצים להיעזר בקבלן משנה דהיינו מנעולן.  מנעולן זה יספק להם את השירות, ועל כן המוסך נהנה מתיווך העסקה. המנעולן מספק עבור המוסך את השירות והלקוח משלם למעשה לשני בעלי מקצוע. זאת כאשר בפועל רק מהם מבצע את העבודה .

צרו עמנו קשר עוד היום וחסכו את פערי התיווך בשכפול מפתח, נשמח לסייע בכל שאלה ותשובה – מפתח לרכב בע"מ

לאלו אשר רוצים להעמיק ולהבין כיצד מתומחר המפתח המאמר הזה בשבילכם. נסביר גם מהם ההבדלים בין סוגי המפתחות וכיצד נקבע המחיר. 

החל משנת 1997 החלו להילחם במכת הגנבות ברכבים והושתל בתוך המפתח שבב מיקרוני. צ׳יפ זה נקרא אימובילייזר ניתן לראות בתמונה דוגמא לכך. בתמונה ישנה דומא לשבב אימובילייזר של מפתח לרכב. השבבים הללו מצויים בתוך מפתחות והשלטים של כל הרכבים וגורמים להנעה שלהם.

שבב אימובילייזר
בתצלום ניתן לראות כיצד נראה "שבב אימובילייזר" עשוי פחם, שבב איכותי שאינו נשבר ועמיד בפני שינויי מזג אוויר.

מהם השלבים בשכפול מפתח לרכב

בגדול קבוצת המפתחות של הרכבים מתחלקים ל- 3 קבוצות:

1. מפתח אימובילייזר לרכב – שכפול מפתח רגיל בתוספת שבב .

מחירם של מפתחות אלו נעים בין 90 ש"ח ל- 280 ש"ח.

גלם יונדאי
דוגמה למפתח אימובילייזר לרכב (מפתח המכיל שבב מקודד) במקרה זה מדובר במפתח של מזדה ואולם קיים גלם מתאים כמעט לכל יצרן ודגם.

2. מפתח שלט אימובלייזר– שכפול מפתח רגיל בתוספת שבב ושלט לפתיחת הרכב ותא המטען והדלתות מרחוק.

 מחירם של מפתחות אלו נע בין בין 240 ש"ח – 2800 ש"ח.

שכפול מפתח לרכב סקודה
מפתח תחליפי משולב שלט לרכב בצורת מפתח שלט פולקסווגן מתאים כמעט לכל היצרנים ולכל הרכבים בקידוד והתאמה אישית

3. KEYLESS ENTRYֿ

שכפול מפתח חכם (שלט חכם) – רכבים רבים החל משנת 2013 מצוידים בשלטים חכמים או שלטי קרבה. כאשר אנו מתקרבים לרכב אין צורך ללחוץ על השלט, הרכב יזהה את השלט החכם בכיס באמצעות אנטנות הפרוסות במרכב הרכב. פתיחת הדלתות בדרך זו תתאפשר ללא לחיצה על השלט הרחוק. לאחר שאנו נכנסים לרכב מה שנותר לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההנעה. כפתור זה נקרא "PUSH START BUTTON" ומאפשר את הנעת הרכב ללא סיבוב מתג ההצתה. מדובר בשלט עם להב חירום המשמש לפתיחת הרכב במצב חירום כאשר הסוללה במפתח החכם התרוקנה או כאשר המצבר אינו תקין ברכב. ניתן לראות מפתח לרכב כזה במגוון רכבי BMW, מרצדס, טויוטה, מזדה, ניסן, יונדאי קאיה ועוד. רוב הרכבים החדשים היום כולם עוברים לכיוון מפתחות חכמים. מפתח חכם לרכב ניתן לשכפול אצלנו במפתח לרכב בע"מ.ברשותנו מפתחות מקוריים, תחליפיים והכל על פי דרישת הלקוח.

להלן מספר דוגמאות של מפתחות חכמים לרכב אותם אנו משכפלים. כמובן שאנו משכפלים עוד דגמים רבים. ניתן לצור איתנו קשר על מנת לברר מלאי ומחיר.

שכפול מפתח לרכב טויוטה
מפתח חכם טויוטה
שכפול מפתח שלט יונדאי
יונדאי חכם
שכפול מפתח לרכב פיג'ו
סיטרואן קרבה
שכפול מפתחות לרכב הונדה
הונדה מפתח ללא כניסה לסוויטש
חכמים לרכבי סוזוקי קרוסאובר.
מפתח חכם סוזוקי קרוסאובר
שכפול מפתח חכם פאסאט
פאסאט שלט חכם
שכפול מפתחות לרכב מזדה
מפתח חכם מזדה
שכפול מפתח לרכב טויוטה
טויוטה שלט חכם
שלט חכם לפולקסווגן
מפתח חכם פולקסווגן / סיאט / סקודה
שלט חכם פיאט 500X
פיאט שלט חכם
מפתח חכם לבמוו
מפתח שלט במוו הנעה מרחוק
שכפול מפתח למיצובישי
מיצובישי שלט הנעה בכפתור

המאמר נכתב על ידי קידום ממומן בגוגל -טומהוק שיווק.

המוסך דורש ממני כ- 1000 ש"ח בעבור שכפול מפתח ואילו CARKEY4U מציע לי את אותו השירות ב- 280 ש"ח – כיצד זה יתכן ?

הליך שכפול וקידוד המפתח מורכב ממספר שלבים. 

א. שכפול מפתח הברזל – ראשית יש לחתוך את להב המפתח בעזרת מכונה, פעולה זו מצריכה את מיומנותו כישוריו והציוד המתאים של המנעולן ולפיכך נאלץ המוסך להיעזר בשירותיו של מנעולן חיצוני ולשלם לו בעבור השירות (מרכיב 1 בעלות המפתח).

ב. קידוד אימובילייזר

שנית, יש לקודד את השבב שבמפתח על מנת שהרכב ילמד את המפתח ויכיר בו כמפתח מורשה במערכת האימובילייזר.  שלב זה מצריך חיבור של מחשב נייד / ייעודי אל יחידת המחשוב המרכזית של הרכב. בשלב זה נדרש לעתים המוסך או המנעולן אף לצור קשר עם יצרנית הרכב שבחו"ל על מנת לקבל ממנה PIN CODE שכאשר הוא מוזן אל המחשב הוא למעשה מאשר הוספת מפתח לרכב. שלב זה כרוך אף הוא בעלות כספית בחלק מהמקרים והלקוח מחויב בגינו להלן "קידוד המפתח". כמו כן, מנעולנים רבים מחזיקים מכשירים אשר מבצעים "שכפול" של השבב ולא "קידוד" של השבב ברכב באמצעות מחשב.
על ההבדלים בין שיטות אלו ניגע בהמשך. במאמרים שונים ברשת ניתן לקרוא "שכאשר משכפלים מפתח לרכב צריך לקודד במדויק גם את השבב שנמצא במפתח". מדובר בטעות או הטעיה, או שמישהו שאינו בעל מקצוע כתב את המאמר. אין דבר כזה קידוד מדויק, או שהשבב מקודד או שהוא לא מקודד.

ג. קידוד השלט 

השלב האחרון הוא קידוד השלט החכם או השלט שבמפתח משולב שלט. שלט זה הוא שלט נוחות ותפקידו לפתוח ולסגור את הרכב מרחוק. לא מדובר בשלט אזעקה שכן, משנת 2010 אנחנו כבר לא שומעים את האזעקות של הרכבים מצפצפות בימי גשם קרים כשחתול מחליט לבקר את הרכב. הסיבה לכך היא רגולציות של המשרד לאיכות הסביבה. משנת 2010 אין יותר סירנות באזעקות ברכבים בארץ ומי שרכבו יצפור ויטריד את מנוחת השכנים מסתכן בדוח כספי.
כאמור בשלב זה נותר לנו לגרום ללחצנים שבשלט לפתוח ולסכוא מרחוק את הדלתות. פעולה זו מצריכה קידוד טכני של איש מקצועי. כל הפעולות האמורות משוכללות ונאמדות במחירו של המפתח לרבות עלות השלט המפתח והשבב בו מאובזר המפתח היוקרתי שלנו.

הנה סרטון דוגמא המראה איך נעשה שכפול שלט חכם לסקודה קודיאק 2019. זהו קידוד מקצועי של שלט חכם כאשר בקידוד זה כל הפונקציות מקודדות עם הרכב בפעולה אחת. גם השלט הרחוק וגם הנעה.

 

מוזמנים להתקשר על מנת לקבל את הצעת המחיר המשתלמת ביותר בשוק. כל ההצעות ינתנו רק בטלפון 077-4362672 או WHATSAPP

חסכו את עלויות התיווך – על כן, כאשר פונים למוסך אין ביכולתו לחתוך את המפתח בעצמו ולעתים אין ביכולתו לייצר PIN CODE. לכן הוא נזקק לשירותי מנעולן אלו מהווים תוספת ניכרת למחיר של המפתח אותה יכול לחסוך הלקוח כאשר הוא פונה ישירות למנעולן שלנו.

שכפול מפתח לרכב- מתי כדאי לעשות זאת?

כפי שהסברתי, יש הבדל גדול בעלויות כאשר אנו נמצאים במצב של שחזור ושכפול מפתח. שחזור מפתח לרכב הוא מצב ו אין מפתח כלל.  שכפול מפתח לרכב הוא מצב שבו יש לנו מפתח מקודד אחד. לעתים קרובות, אנו מקבלים בבית העסק שיחה הפותחת בשאלה "כמה עולה לשכפל מפתח לרכב?".
לא ברור אם מדובר בתמימות או ישראליות אבל לאחר שהלקוח שומע מחיר נמוך עבור שכפול הוא מבקש שנגיע אליו. הלקוח שומע מחיר שנע בין 99 ל- 299 ש"ח וממהר להזמין אותנו. כאן אנו כבר מבינים שהלקוח אינו מבין שהוא אינו במצב של שכפול מפתח בעלות מופחתת. הוא כבר במצב של שחזור בעלות לא קטנה. לכן, חשוב מאוד שלא להגיע למצב בו אבדו כל המפתחות לרכב, ולשכפל מפתח כל עוד האחרון בידינו !
הקדימו תרופה למכה ושכפלו מפתח לרכב בטרם תאבדו את האחרון אשר ברשותכם וכך תחסכו עלויות רבות.

מה עלי לעשות אם השלט החכם אינו מגיב על הרכב ?

הרכבים החדשים מצוידים בשלט חכם (שלט קרבה או שלט "ידיים חופשיות"). ברכבים אלו הרכב מזהה שהנהג מתקרב והמנעול בדלת הנהג או בכל הדלתות נפתח בעת מגע בידית.לאחר מכן מתאפשרת כניסה לרכב. לאחר שנכנסנו לרכב ההנעה מתבצעת באמצעות כפתור PUSH START. לחצן זה הינו לחצן הנעה במקום סיבוב מכאני של המפתח במתג ההצתה.
אחת לפרקים אנו מקבלים מלקוחות פניות שהמפתח החכם שלהם אינו מגיב על הרכב. אין זה אומר כלל וכלל שצריך לרכוש שלט חכם חדש.
אנו ממליצים לעבור למדריך פתרון התקלות בשלט חכם בטרם ממהרים לרכוש חדש. כמובן שאנו גם זמינים  עבורכם בטלפון או ב- WHATSAPP לקבל סיוע ותמיכה טכנית גם אם לא רכשתם מאיתנו ומדובר במוצר שהגיע עם הרכב מהיצרן.
ראשית אנו ממליצים להחליף סוללה ולבדוק שהסוללה שרכשנו בתוקף לפחות 9 שנים קדימה. כלומר אם אנחנו ב- 2021 יש לרכוש סוללה שמוטבע עליה תוקף של עד שנת 2030

להב חירום למפתח לרכב מזראטי
להב חירום מפתח חכם

החלפת סוללות בשלט לרכב

לקוחות רבים רוכשים סוללות במקומות בהם אין תחלופה גבוהה. הם חושבים שרכשו סוללה מלאה ולאחר ההחלפה השלט עדיין אינו פועל כשורה ולא ברור להם מדוע. חשוב לציין כי הסוללות מתרוקנות על המדפים בתוך האריזות. בשל כך חשוב לרכוש סוללה עם תוקף ארוך ובמקום בו יש תחלופה גבוהה.
לאחר מכן במידה והשלט עדיין אינו מניע, ניתן להצמיד אותו לאזור הנעה פסיבית אשר מאפשר הנעת חירום. על כך ניתן לקרוא בהרחבה ואף לצפות בסרטון ההדגמה שלנו "איך להניע את הרכב עם מפתח חכם כשנגמרה הסוללה". 

סוללה לשלט לשער חשמלי

שכפול מפתח לאבארט | שכפול מפתחות לאוודי | שכפול מפתחות לאופל | שכפול מפתחות לדייהטסו | שכפול מפתחות לד'ציה | שכפול מפתחות להונדהשכפול מפתחות לטויוטה | שכפול מפתחות ליונדאי | שכפול מפתחות למזדה | שכפול מפתחות למיצובישי שכפול מפתחות למיני קופר | שכפול מפתחות לניסן שכפול מפתחות לסמארט | שכפול מפתות לפולקסווגן | שכפול מפתחות לסיאט שכפול מפתחות לסיטרואן | שכפול מפתחות לסובארו שכפול מפתחות לסוזוקי שכפול מפתחות לסקודה | שכפול מפתחות לפורדשכפול מפתחות לפיאט | שכפול מפתחות לפיג'ו | שכפול מפתח לקיה | שכפול מפתחות יונדאי | שכפול מפתחות לרנו |  שכפול מפתחות לשברולט  | שכפול מפתחות למרצדסשכפול מפתחות לרכב במוו | שכפול מפתחות ליגואר | שכפול מפתחות לינפיניטי |  שכפול מפתחות ביואיק | שכפול מפתחות לרכב JEEP|  שכפול מפתחות לרכב קרייזלר|  שכפול מפתחות לרכב VOLVO|שכפול מפתחות לרכב לנדרוברשכפול מפתחות לרכב לקסוס

דילוג לתוכן