יש לכם שאלות? פשוט התקשרו אלינו: 077-4362672

שכפול מפתח לג'יפ וקרייזלר

 

המפתח לרכב קרייזלר / JEEP / DODGE / RAM/ קרייזלר אבד? זקוקים לשכפול מפתח שלט נוסף? לנו במפתח לרכב יש את כל הפתרונות עבורכם!

לנו במפתח לרכב יש את הכלים, ההכשרה והמלאי לשכפל ולקודד כמעט כל רכב של קרייזלר, דודג ', ראם וג'יפ. אנו מציעים שירות שכפול מפתח לג'יפ וקרייזלר.   קרייזלר יישמה את מערכת האימובילייזר שלה בסוף שנות התשעים. אנו נספק לכם שירות שכפול מפתח לג׳יפ וקרייזלר. אין צורך לשלם סכום רב בכדי לגרור את המכונית לסוחר ולחכות לחלקים שיגיעו.

שכפול מפתח שלט לרכב

צוות מנעולני הרכב המקצועי שלנו נושא את הכלים החדישים ביותר . הכלים והמחשוב המעודכנים ביותר מאפשרים לנו לבצע את העבודה בצורה היעילה ביותר. קרייזלר, דודג ', ראם וג'יפ מיישמים רמת אבטחה גבוהה יותר בכל הנוגע לתכנות מפתחות לרכב. קידוד מפתחות חדשים לרכב שלך דורשים שימוש בקוד סודי אשר נקרא פינקוד. ללא קוד זה אינך יכול לקבל גישה למערכת האימובילייזר של המכוניות לתכנת מפתחות נוספים לרכב. למרבה המזל יש לנו את המשאבים והכלים לחלץ את קוד הפין הזה.  ביכולתנו לשכפל עבורך מפתח ולמחוק את המפתח הישן מהרכב. בכך שמי שימצא את המפתח שאבד לך לא יוכל להניע את הרכב שלך.

כאשר אתה מוצא את עצמך תקוע מחוץ לרכב שלך מכל סיבה שהיא, רק פנה דקה והתקשר אלינו ל 077-4362672.

אנו כאן בכדי לסייע לכם בשחזור ושכפול מפתחות לרכב.

שירותי מנעולן רכב לקרייזלר שאנו מציעים:

 

גלריית עבודות שלנו על רכבי קרייזלר , DODGE , RAM ו JEEP.
מפתחות לרכבי קרייזלר, דודג', ראם וג'יפ.

מילות מפתח:
החלפת מפתחות קרייזלר אבודה, מפתחות קרייזלר, נעילת מכוניות, מנעולן ג'יפ קרייזלר, מנעולן קרייזלר, החלפת מפתחות לרכב ג'יפ, מנעולן אוטומטי לקרייזלר, מפתחות לרכב קרייזלר, דודג 'מפתחות, מפתחות לרכב ג'יפ, שירות שלט של קרייזלר, מפתחות לרכב קרייזלר, החלפת מפתחות לרכב קרייזלר, החלפת מפתחות הצתה של קרייזלר, מפתחות של קרייזלר טרנספונדר, שירות שלטי ג'יפים, שלטי דודג 'ללא מפתח, מפתחות לרכב ג'יפים, החלפת מפתחות לרכב ג'יפים, שלטים ללא מפתח ג'יפ, שלטים ללא מפתח של קרייזלר, החלפת מפתחות הצתה של ג'יפים, מפתחות משדר ג'יפים, דודג' שירות שלטים, מפתחות לרכב של דודג ', החלפת מפתחות לרכב של דודג', החלפת מפתחות הצתה של דודג ', מפתחות דודג' משדר, הצתות לרכב של קרייזלר, קרייזלר, דודג 'וג'יפ לרכב, שירות החלפת מפתחות דודג',מנעולנים לרכב קרייזלר מפתחות משדרת קרייזלר אבדו מפתחות קרייזלר נעילת רכב בוחרים נעילה אוטומטית מנעולנים לרכב קרייזלר, מפתח הצתה של דודג ', מנעולנים של דודג'.

דילוג לתוכן